Reklamné kampane


Skôr ako uvediete výrobok na trh je nutné porozmýšľať v čom je jeho výnimočnosť zlaté pravidlo je že so zákazníkom musíte jednať ako so svojou manželkou. Možno to znie trochu zvláštne, ale vždy keď niečo uvádzate na trh predstavte si či by ste to doporučili svojej manželke a z akého dôvodu. Ak áno a máte na to aj dôvody, môžete sa do toho pustiť.

Ako prezentovať svoj výrobok:

  1. Najskôr si rozvrhnite aké média chcete na prezentáciu využiť tzv. marketingový plán
  2. Spíšte si v čom je Váš produkt výnimočný, taktiež prečo by sa mal zákazník rozhodnúť pre Váš výrobok, produkt, službu
  3. Z predchádzajúceho bodu ste zistili na čo sa v kampani zamerať, treba uviesť najskôr všetky extra výhody, a potom môžete uviesť aj
    štandardné informácie, treba zákazníkovi ponúknuť informácie nevadí, že konkurencia spĺňa tie isté kritériá, ale v kampani to neuvádza, využite to!

    Príklad: Chcete prezentovať nový model auta
    Spíšete si extra informácie, a potom k tomu pridáte niečo naviac. Napríklad naše auto spĺňa normy Euro 4 ( spĺňajú tu normu viaceré? Možno všetky nové automobily, ale koľko spoločností to uvádza vo svojich materiáloch, 1, 2?) a presne o to ide, Vašu značku si spoja s tým, že spĺňate normu Euro4, narozdiel od iných, zákazníci chcú informácie, tak im ich poskytnite. Veľa spoločností robí chybu, že uvádza len výnimočné údaje, ale aj tie štandardné stoja za zmienku, využite že iné firmy to tak nerobia.


  4. Máte informácie, ktoré chcete použiť treba ich aplikovať do Vami zvoleného média a prípadne upraviť podľa vhodnosti. Vo všeobecnosti ak predávate výrobky alebo služby používajte v reklame buď vyobrazenie výrobku alebo spokojných ľudí, ktorí tieto služby využívajú. Nepoužívajte abstraktné obrazy, len texty, fotografie sú tým, na čo sa ľudia chcú pozerať. Atraktívna fotografia dokáže našu pozornosť zaujať viac ako nápis ZADARMO cez celú stranu (obrazne povedané)
  5. Ďalšou stratégiou je opakovanie, nie je nutné mať v jednom časopise reklamu na 4 rôznych stranách a v ďalšom čísle nič, lepšie je keď sa Vaša reklama nachádza na tom istom mieste v každom ďalšom pokračovaní. Túto stratégiu by sme mohli prirovnať k spôsobu akým boli mučení zajatci vo Vietname, nechali na nich kvapkať. Nie prúd vody, ale po kvapkách, prvú hodinu to nebolo až také hrozné ale v priebehu času sa stávala každá kvapka neznesiteľnejšou a neznesiteľnejšou. A presne tento spôsob sa dá aplikovať aj v reklame. Dlhodobé pôsobenie spôsobuje záujem. Už vo viacerých prípadoch sa stalo, že nastala masívna kampaň, nebolo možné pokryť dopyt po výrobku , a akonáhle kampaň ustala stratil sa aj záujem o výrobok.
  6. Využite netradičné formy reklamy ako aj moderné technológie, prečo nezaložiť na stránkach diskusné fórum na Vašich stránkach, kde sa budú môcť zákazníci vyjadriť o kvalitách výrobku, alebo prečo nespustiť zároveň s uvedením na trh aj súťaž o atraktívne ceny. Pokiaľ ste postupovali zodpovedne, a podľa "návodu" ste na najlepšej ceste k úspešnej propagácií Vášho výrobku.

Naším klientom vždy radi poradíme a doporučíme grafické riešenie, ktoré zaujme práve ako pútavá reklama. Pokiaľ máte záujem využiť naše grafické alebo poradenské služby stačí sa s nami kontaktovať

 
 
 
Viac o akcií
 
Designo0 je obchodnou značkou spoločnosti AENDY design. Všetky práva vyhradené © 2011